Sponsring & partnermöjligheter

Som partner till Automässan har du möjlighet att få extra exponering

Tack vare Automässans alla utställare och besökare har sponsring- och partnerskap blivit ett utmärkt sätt att skilja sig från andra och befästa sin ställning som ett marknadsledande, nyskapande och innovativt företag.

På Automässan ser vi våra partnerskap som ett ömsesidigt förhållande där det finns utrymme att forma innehåll, kommunikation och marknadsföring tillsammans. Vi erbjuder ett antal allmänna paket men kan också, tillsammans med dig, utforma skräddarsydda paket enligt dina önskemål. Oavsett om det gäller marknadsföring, synlighet, varumärkeslansering eller om du helt enkelt vill ge besökarna något konkret att ta med sig. Tillsammans skapar vi en plattform som passar just dig, ditt företag och din budget perfekt.

Utöver våra olika partnerpaket erbjuder vi olika exponeringstjänster som både ökar din exponering på mässan och förbättrar det kommersiella resultatet av din medverkan.

Vissa tjänster är exklusiva och kan endast bokas av en eller ett fåtal företag, andra kan användas av flera.

Vill du veta mer?

Kontakta oss för mer information om sponsring och partnermöjligheter

Arrangörer och samarbetspartners

Automässan 2020 arrangeras av FVU (Fordonsverkstadsutrustarna) och SBF (Sveriges Bildelsgrossisters Förening) i samarbete med MRF (Motorbranschens Riksförbund), MAF (Motorbranschens Arbetsgivarförbund), DRF (Däckspecialisternas Riksförbund) och SFVF (Sveriges Fordonsverkstäders Förening). Operativ arrangör: Svenska Mässan.