Sponsring & partnermöjligheter

Som partner till en, eller varför inte flera av Svenska Mässans mässor, mötesplatser och evenemang har du möjlighet att glänsa extra mycket  och extra tydligt.

Tack vare Svenska Mässans alla tusentals utställare och besökare har sponsring- och partnerskap på våra evenemang och mässor blivit ett utmärkt sätt att skilja sig från andra och befästa sin ställning som ett marknadsledande, nyskapande och innovativt företag.

På Svenska Mässan ser vi våra partnerskap som ett ömsesidigt förhållande där det finns utrymme att forma innehåll, kommunikation och marknadsföring tillsammans. Vi erbjuder ett antal allmänna paket men kan också, tillsammans med dig, utforma paket som skräddarsys enligt dina önskemål. Oavsett om det gäller marknadsföring, synlighet, varumärkeslansering eller om du helt enkelt vill ge besökarna något konkret att ta med sig. Tillsammans skapar vi en platt-form som passar just dig, ditt företag och din budget perfekt.

Utöver våra olika partnerpaket erbjuder Svenska Mässan också en mängd lukrativa exponeringstjänster som både ökar din exponering på mässan och förbättrar det kommersiella resultatet av din medverkan.

Vissa tjänster är exklusiva och kan endast bokas av en eller ett fåtal företag, andra kan användas av flera.

Vill du veta mer?

Kontakta oss för mer information om sponsring och partnermöjligheter

Kontakta oss

Arrangörer och samarbetspartners

Automässan 2017 arrangeras av FVU (Fordonsverkstadsutrustarna) och SBF (Sveriges Bildelsgrossisters Förening) i samarbete med MRF (Motorbranschens Riksförbund), MAF (Motorbranschens Arbetsgivarförbund), DRF (Däckspecialisternas Riksförbund) och SFVF (Sveriges Fordonsverkstäders Förening). Operativ arrangör: Svenska Mässan.

 

Partners Automässan